چاپ و طراحی سربرگ،ست اداری،کاتالوگ،ساک دستی،لیبل

طراحی و چاپ سربرگ طراحی ست اداری،کاتالوگ،ساک دستی،لیبل پشت چسبدار

چاپ و طراحی سربرگ،ست اداری،کاتالوگ،ساک دستی،لیبل

طراحی و چاپ سربرگ طراحی ست اداری،کاتالوگ،ساک دستی،لیبل پشت چسبدار

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی حرفه ای یک فرصت برای نشان دادن محصولات  یک مجموعه در بهترین تصویر است . عکس صنعتی باید پیام درستی به بازار هدف و مشتریان ارائه دهد . هدف از عکاسی صنعتی تنها نمایش کالا یا محصول نیست ، بلکه عکس صنعتی تبلیغاتی خود به تنهایی می تواند مانند آرم تبلیغاتی قابلیت هویت سازی و برند شدن داشته باشد . 

عکاسی صنعتی

  • طراحی شبکه چاپ

یک از مهمترین بخش های  تشکیل دهنده یک طراحی ست اداری سربرگ و لوگو آن می باشد، ابعاد استاندارد سربرگ 21*29.7 و 21*14.8 می باشد ، در طراحی سربرگ و لوگو باید بر اساس استانداردهای تعیین فونت با اندازه مناسب جهت چاپ ، سادگی و رعایت فاصله ها و رعایت اصل نظم ، ترکیب بندی لوگو و آرم و هارمونی رنگ ها و ... از اصول طراحی رعایت شده باشد تا به نتیجه مطلوب رسید . 

طراحی سربرگ شرکت
طراحی سربرگ اداری
  • طراحی شبکه چاپ

مجموعه ما عقیده دارد  که یک سربرگ یا ست اداری حرفه ای و مدرن بدون داشتن یک لوگو یا آرم  حرفه ای برای آن شرکت  فاقد هویت است . طراحی لوگو اولین قدم در طراحی ست اوراق اداری شرکت های فاقد لوگو و هویت سازمانی است و یا بازسازی دیزاین مجدد لوگوی قدیمی و بروز رسانی آنها، برای بدست آوردن هویت تجاری و برندینگ ، طراحی لوگو و ست اداری به صورت مکمل و موازی در شناخت هویت چهره شرکت یا سازمان شما بسیار تاثیر گذار است .

طراحی ست اداری
طراحی و چاپ ست اداری
  • طراحی شبکه چاپ