چاپ و طراحی سربرگ،ست اداری،کاتالوگ،ساک دستی،لیبل

طراحی و چاپ سربرگ طراحی ست اداری،کاتالوگ،ساک دستی،لیبل پشت چسبدار

چاپ و طراحی سربرگ،ست اداری،کاتالوگ،ساک دستی،لیبل

طراحی و چاپ سربرگ طراحی ست اداری،کاتالوگ،ساک دستی،لیبل پشت چسبدار

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

 

شبکه چاپ تولید کننده انواع چاپ جعبه، بسته بندی مقوایی به اصطلاح جعبه ایندربرد و فروش بسته بندی جعبه تبلیغاتی مقوایی کرافت (جعبه کیبوردی ، کشویی ، بالشتی ، دوتکه ، ته قفلی و ... ) برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک بصورت جعبه آماده و اختصاصی می باشد، این مجموعه ارائه دهنده راهکارهای تولید و چاپ جعبه و بسته بندی مقوایی ، کرافت ، گلاسه ، ایندربرد ، کرافت برای انواع کسب و کار (آرایشی و بهداشتی ، دارویی ، پوشاک و لباس ، مواد غذایی ...) در ایران می باشد .

چرا جعبه و بسته بندی در کسب و کار ضرروری است ؟

اولین نگاه یک مصرف کننده یک محصول ، چاپ جعبه آن است . بسته بندی و جعبه مهمترین دیدی است که یک مشتری نسبت به خود محصول دارد ، کمتر 3 ثانیه وقت دارید چشم بیننده به بسته بندی شما جلب شود ، یک محصول بدون بسته بندی فاقد هویت و برند است ، شما با تولید چاپ جعبه مقوایی در واقع به محصول خود اعتبار می بخشید ، بسته بندی علاوه بر هویت سازی نقش محافظت و نمایش اطلاعات و اطلاعات مفید برای مصرف کننده دارد .

هویت سازی با چاپ جعبه و بسته بندی

محافظت از محصولات (پکیجینگ)

فروش 2 برابری با چاپ جعبه مدرن

نمایش اطلاعات برند و محصول

افزایش اعتبار برند با بسته بندی حرفه ای

تمایز بین رقبا با پک و بسته بندی شیک

همه‌ی کالاهایی که تولید شده و در فروشگاه‌ها عرضه‌ می‌شوند، دارای پوششی به عنوان ‌جعبه و بسته‌بندی هستند. ‌بسته‌بندی محصول‌ می‌تواند بسیار ساده یا بسیار شیک و خاص باشد. کمتر دیده‌ می‌شود که محصولات بدون ‌بسته‌بندی مناسب عرضه شوند. کالاهایی مانند محصولات دارویی، مواد غذایی، کالاهای مصرفی و ... دارای یکی از انواع ‌بسته‌بندی اعم از جعبه، پاکت، کیسه و ... هستند. جعبه و ‌بسته‌بندی به صورت کلی وظیفه‌ی شناساندن و محافظت از محصول را بر عهده دارد و این روزها اهمیت آن بیش از پیش بر تولیدکنندگان آشکار شده‌است. یکی از انواع پرکاربرد ‌بسته‌بندی که برای بسیاری از کالاها استفاده می‌شود، جعبه مقوایی است. چاپ جعبه و ‌بسته ‌بندی در انواع رنگ‌ها و ابعاد مختلف با استفاده از روش‌‌‌های چاپ افست و دیجیتال انجام‌ می‌شود. بدین ترتیب با استفاده از این جعبه‌ها محصولات با ‌بسته‌بندی مناسب در مراکز فروش گوناگون عرضه‌ می‌شود.

 

·  برای ‌‌‌چاپ جعبه و بسته‌ بندی از چه متریالی استفاده‌ می‌شود؟

از انواع مقوا برای تولید چاپ جعبه استفاده‌ می‌گردد. این مقواها در ضخامت‌ها و گراماژهای مختلف وجود دارند و تولیدکنندگان‌ می‌توانند بسته به وزن محصولات و نوع آنها به صورت دلخواه از مقواهای مختلف استفاده کند. برای مثال برای کالاهای لوکس و صادارتی از هاردباکس استفاده شود و برای محصولات ارزان یا سبک مقوای کرافت می تواند مناسب باشد. متریالی‌‌‌هایی که برای ‌‌‌چاپ جعبه و بسته‌ بندی مناسب هستند، شامل موارد زیر است:
1.
مقوای ایندربرد : مقوایی سفید با سختی مناسب است که دارای تاییدیه وزارت بهداشت بوده و به دلیل مقاومت و قیمت مناسب در ‌بسته‌بندی اقلام بهداشتی و دارویی و مواد غذایی،پوشاک و لباس کاربرد دارد.
2.
مقوای پشت طوسی :‌ این مقوا از دولایه تشکیل شده که یک طرف آن سفید و طرف دیگر طوسی است. مقوای پشت طوسی از الیاف بازیافتی تولید شده و در ‌بسته‌بندی مورد استفاده قرار‌ می‌گیرد.
3.
گلاسه : مقوای گلاسه نوعی مقوا است که دارای روکشی براق بوده و بنابراین دارای سطحی صاف، مقاومت بالا و کیفیت چاپ است.
4.
جعبه کرافت : از مقوای کرافت که به طور طبیعی دارای رنگ قهوه‌‌ای است ساخته‌ می‌شود. این مقوای قابل بازیافت و دوستدار محیط زیست به دلیل قیمت مناسب و ظاهر خاص در ‌بسته‌بندی کاربرد فراوانی دارد.
5.
جعبه سخت (هارد باکس) : هاردباکس نوعی مقوای ضخیم است که روی آن روکش شده و برای محصولات خاص و لوکس مانند ساعت، زیورآلات و ... استفاده‌ می‌شود.
6.
کارتن : کارتن از ترکیب ورق‌‌‌های کاغذ ساخته شده و رنگی مشابه با کاغذ کرافت است. کارتن دارای ضخامت بالایی است و در انواع 3 تا 5 لایه تولید‌ می‌شود. کارتن در ‌بسته‌بندی محصولاتی مانند لوازم خانگی استفاده‌ می‌شود.
7.
جعبه لمینتی : لمینیت در واقع همان کارتن است که بر روی آن روکشی مانند گلاسه یا پشت طوسی کشیده شده و با استفاده از روکش به مقوایی دارای سطح براق و یا مات تبدیل شده است.
8.
جعبه متالایز : مقوای متالایز از مقوای گلاسه یا ایندربرد که بر روی آن روکش ورق نقره‌‌ای یا رنگی کشیده شده، ساخته‌ می‌شود.

انواع مدل و ساختار جعبه کدام است ؟

برای ‌‌‌چاپ جعبه و بسته‌ بندی‌ می‌توان طراحی جعبه را با روش‌‌‌های مختلف انجام داد و از انواع مختلف جعبه استفاده کرد. انواع جعبه که از لحاظ باز و بسته شدن و روش استفاده متفاوت هستند، شامل موارد زیر است:
جعبه تلسکوپی (دوتیکه) : دارای زیره و رویه است. درب و زیره آن به صورت جداگانه تولید‌ می‌شود.
جعبه کیبوردی : این نوع جعبه دارای درب متصل به خود بوده به صورت یکپارچه است.
جعبه کشویی : این نوع جعبه از یک غلاف و یک کشو تشکیل‌ می‌شود.
جعبه دسته دار: این نوع جعبه دارای دسته از جنس خود است و به این ترتیب حمل آن را راحت کرده و دارای ظاهری زیبا و خاص است.

طراحی و چاپ جعبه برای ‌بسته‌بندی چه کالاهایی صورت‌ می‌گیرد؟ (منابع و اطلاعات بیشتر روی هر کدام کلیک کنید )

آرایشی بهداشتی و دارویی :  جعبه قرص و کپسول ، کرم ، رنگ مو، جعبه صابون و ... جعبه عطر و ادکلن
مواد غذایی و شیرینی و خشکبار ، چاپ جعبه زعفران ، جعبه کیک ،  جعبه ادویه  ،  جعبه شکلات ، جعبه آجیل و خشکبار ، جعبه عسل و مربا و ...

پوشاک و لباس : جعبه شال و روسری ، مزون، جعبه لباس و جعبه پیراهن، مانتو و ...
کالاهای صنعتی  : جعبه شیرآلات، جعبه لوازم یدکی خودرو، لامپ و ...
زیورآلات و بدلیجات : جعبه دستبند ، گوشواره ، جعبه زیورآلات ، جعبه طلا و جواهر

 

·  چرا سفارش جعبه در مجموعه شبکه چاپ ؟

‌بسته‌بندی بخشی ضروری از تولید یک کالا است و نقش مهمی در معرفی محصول و بازاریابی ایفا‌ می‌کند. تناسب جعبه با ابعاد، شکل و نوع آن، استفاده از رنگ‌‌‌های مناسب و کیفیت متریال و چاپ از عوامل مهم در ‌‌‌چاپ جعبه و بسته‌ بندی است. ‌بسته‌بندی با کیفیت، تداعی‌کننده کیفیت محصولات در ذهن مخاطب است. ما در شبکه چاپ انواع جعبه را در ابعاد، رنگ‌ها و با استفاده از متریال‌‌‌های مختلف مطابق با سلیقه و نیاز شما طراحی و تولید‌ می‌کنیم. شبکه چاپ سفارشات شما را با بهترین کیفیت و با قیمت مناسب آماده‌ می‌کند. چاپ جعبه ارزان و فوری برای انواع محصولات صورت‌ می‌گیرد. همچنین امکان استفاده از انواع روکش‌ها و انواع خدمات تکمیلی وجود دارد. برای اطلاع از انواع خدمات چاپ و ثبت سفارشات خود با ما تماس بگیرید.

 

چرا چاپ جعبه و بسته بندی شبکه چاپ ؟

چاپ جعبه و بسته بندی شبکه چاپ با بیش از 50 سال سابقه تولید کننده انواع جعبه مقوایی با انواع متریال گلاسه ، ایندربرد ، کرافت با انواع قالب های متنوع رایگان آماده ارائه به مشتریان می باشد. مجموعه ما در زمینه ارائه خدمات چاپ و جعبه سازی دارای حسن شهرت بوده و خدمات متنوعی در زمینه چاپ جعبه های مقوایی ارائه می نمایید ، از جمله مزایای مجموعه ما .

تولید چاپ جعبه مقوایی با حداقل تیراژ 500 عدد

استفاده از قالب رایگان برای محصولات مشابه

طراحی قالب جعبه و چک کردن ساختار جعبه

ماکت سازی رایگان در صورت نیاز

امکان نظارت بر چاپ با حضور مشتری

قیمت رقابتی و تامین مواد اولیه دست اول

 

 

منبع اطلاعات چاپ جعبه و بسته بندی  | http://www.shpack.ir/ : https://www.shboxer.ir/

 


 

  • طراحی شبکه چاپ