چاپ و طراحی سربرگ،ست اداری،کاتالوگ،ساک دستی،لیبل

طراحی و چاپ سربرگ طراحی ست اداری،کاتالوگ،ساک دستی،لیبل پشت چسبدار

چاپ و طراحی سربرگ،ست اداری،کاتالوگ،ساک دستی،لیبل

طراحی و چاپ سربرگ طراحی ست اداری،کاتالوگ،ساک دستی،لیبل پشت چسبدار

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

1.       ساده

هر لحظه ای از روز، مصرف کنندگان با هزاران جنس و مارک مختلف مواجه می شوند. چطور شما می توانید برجسته بمانید؟ پاسخ ساده است. لوگوهای پیچیده با اجزای متعدد باعث سردرگمی مخاطبان می شود. شما می خواهید همه الهامات طراحی را بگیرید و آن را در اولیه ها خلاصه کنید. یک لوگوی تاثیرگذار باید تنها شامل خصوصیاتی باشد که برای کسب و کار شما حیاتی است. چنانکه هنری دیوید توریا[1] می گوید: "ساده کنید، ساده کنید، ساده کنید".

نایک بهترین نمونه ای است که نشان می دهد سادگی می تواند فراتر از تصور شما عمل کند. یک تیک[2] ساده می تواند چیزهای زیادی را درباره کسب و کار آنها به تصویر بکشد و تاثیر قدرتمندی بر جای بگذارد.

منبع : طراحی لوگو  | طراحی آرم و لوگو | انواع لوگو

2.      به یاد ماندنی

فقط چند ثانیه طول می کشد تا اولین تاثیر ایجاد شود، اما باید مطمئن شوید لوگویتان اثری ماندگار داشته باشد. رنگ های تند و تیز و گرافیک یکتا تنها دو راه برای برجسته ماندن در میان سایرین هستند.

یکی از بهترین نمونه های یک لوگوی ماندگار توییتر است. وقتی شما آن پرنده آبی کوچک را می بینید، می دانید به یک عمل، توییت کردن، مرتبط است. تشابه ذاتی ای که میان جیک جیک کردن پرنده (لوگو) و عمل توییت کردن قائل می شوید، بسیار به یاد ماندنی است. حالا این یک مارک تجاری قدرتمند است.

3.     بی انتها[3]

لوگوی شما باید مثل یک لباس سیاه کلاسیک ماندگار باشد. پیروی از مدها، از جمله سبک ها و فونت های مشهور، وقتی که این مدها کهنه می شوند، زحمت بالقوه ای را ایجاد می کند. شما می خواهید لوگویتان برای مدتی باقی بماند. به جای آخرین مد، روی برندتان تمرکز کنید.

لازم به گفتن نیست که لوگوی کوکاکولا یکی از لوگوهای کلاسیک و ماندگار است. با اینکه این لوگو بیش از یک قرن پیش طراحی شده، هنوز جذاب و مرتبط با کسب و کار فعلی است.

4.      متنوع[4]

یکی از بهترین ویژگی هایی که میتاند در لوگویتان داشته باشید، قدرت متنوع بودن است. وقتی یک لوگو طراحی می کنید، باید از کاربرد آن آگاه باشید. شما این لوگو را در اندازه های مختلف روی سطوح و چیزهای مختلف، از قبیل سربرگ، بنر و کارت های تجاری، استفاده خواهید کرد. لوگویی انتخاب کنید که در هر اندازه ای تاثیر گذار باشد. این نکته برای رنگ نیز صادق است. اگر لوگویی طراحی می کنید که به شدت به رنگ وابسته است، وقتی سیاه و سفید چاپ شود، اثر خود را از دست می دهد. تنوع لوگوی شما را به قدر کافی انعطاف پذیر می کند تا به هر منظوری بتوان از آن استفاده کرد.

5.     متناسب و مقتضی

یک برند بدون داستان چیست؟ میخواهید بین داستانتان با مشتریانتان ارتباط برقرار کنید و این نیاز به شناخت عمیق مخاطب دارد. بعد از اینکه در مورد مخاطبانتان کاملا تحقیق و تحلیل کردید، درک بهتری از اینکه چه فونت، رنگ یا گرافیکی باید استفاده کنید، خواهید داشت. لوگوی شما باید درخور و مناسب مخاطبان و شایسته برای کسب و کارتان باشد. لوگوی کانتینر کورپ[5] با در نظر گرفتن عملیات اصلی تجارت خلق شده است. درایو[6] با طراحی چیزی شبیه کانتینر، خواسته اند لوگوی جدید کانتینر کورپ منتسب کسب و کارشان باشد.



  • طراحی شبکه چاپ