چاپ و طراحی سربرگ،ست اداری،کاتالوگ،ساک دستی،لیبل

طراحی و چاپ سربرگ طراحی ست اداری،کاتالوگ،ساک دستی،لیبل پشت چسبدار

چاپ و طراحی سربرگ،ست اداری،کاتالوگ،ساک دستی،لیبل

طراحی و چاپ سربرگ طراحی ست اداری،کاتالوگ،ساک دستی،لیبل پشت چسبدار

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

اهمیت ست اداری در برندسازی چاپ

 اهمیت ست اداری

اهمیت طراحی ست اداری و نکات طراحی ست اداری

 

همین ابتدا کمی درباره موضوع "برند" صحبت کنیم.

برند چیست؟ فکر کنید شما صاحب یک فروشگاه هستید که همیشه محصولاتتان تخفیف دارد. یعنی وقتی افراد می خواهند کسب و کار شما را به یکدیگر معرفی نمایند، می گویند: "همون فروشگاهه که همیشه محصولاش تخفیف داره!". همین می شود برندتان. شما به واسطه خدماتی که ارائه کرده اید شناخته شده اید.

اما فراموش نکنید شناخته شدن در دنیای کسب و کار امروزی خیلی سخت تر از قبل شده. زیرا تجارت ها و کسب و کار ها برای رقابت با یکدیگر، دست به کارهای جدید زده و حتی ممکن است از روش تبلیغاتی شما برای خودشان استفاده کنند. لذا در این لحظه طراحی ست اداری اهمیت پیدا می کند. چگونه؟ خواهیم گفت.

فرض کنید شما صاحب همان فروشگاهی هستید که همیشه دارای تخفیف است. خب مشتری برند شما را شناخته اما در یک چشم بر هم زدن متوجه می شوید که فروشگاه های زیادی مثل شما وارد بازار شده است. اکنون دیگر مشتری نمی تواند شما را با همان برند قبلی به دیگران معرفی کند، زیرا فروشگاهی که همیشه تخفیف دارد زیاد شده! اما همچنان یک امید باقی مانده. ست اداری!

آن مشتری وفادارتان که با وجود فروشگاه های مشابه، همچنان از شما خرید می کند، اکنون باید یک ویژگی جدید از شما ببیند تا بتواند برای دیگران توصیفش کند. یا افراد جدید برای آنکه بتوانند شما را متمایز از دیگران قرار دهند باید یک ویژگی بصری از شما در خاطرشان باقی مانده باشد.

ست اداری همان فرشته نجاتیست که به کمک برند شما می آید. یعی وقتی مشتری وفادارتان می خواهد شما را به دیگران معرفی کند می گوید: "همون فروشگاهه که همیشه تخفیف داره  و ست اداری رومیزیش همرنگ دکوراسیون فروشگاهشه!" که معمولا با چنین جوابی مواجه خواهد شد: "آهان! تازه فهمیدم!".

 همچنین ست اداری می تواند حکم یک بیلبورد تبلیغاتی سیار را برای شما داشته باشد که به واسطه آن می توانید به طرق مختلف خود را به مشتری معرفی نمایید. در این مواقع است که اهمیت ست های اداری و میزان کمک رسانیشان به برندسازی به چشم می آید.

اکنون می رویم تا با انواع ست اداری و ارتباطشان با دکوراسیون محل کار آشنا شویم.

 

ست اداری چیست؟

به مجموعه ای از کاغذها و تجهیزات رومیزی که برای امور تجاری، شغلی، تبلیغاتی و زیبایی شناختی مورد استفاده قرار می گیرد، ست اداری گویند.

اما این ست اداری چه چیزهایی را شامل می شود؟

سربرگ:  مهم ترین جزء ست اداری همین است. برگه ای است که در ابعاد A4 و A5 به چاپ می رسد و معمولا برای مکاتبات اداری و رسمی مورد استفاده قرار می گیرد. بسته به حجم نوشتاریتان می توانید یکی از این دو سایز را مورد استفاده قرار دهید. بدیهی است که اگر مکاتبات شما کوتاه و برگه بزرگ باشد، جاهای خالی‌ای که در صفحه باقی می ماند جلوه ی خوبی نخواهد داشت. همچنین روی چنین برگه هایی از طرح های مخصوص ست اداری استاده می کنند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

پاکت نامه: عموما سربرگ ها را در پاکت هایی قرار می دهند که از نظر شکل و شمایلی، از طراحی ست اداری پیروی کرده باشند.

برگه یادداشت: یکی از پر استفاده ترین تجهیزات ست اداری، همین برگه یادداشت است که قاعدتا می بایست دارای طراحی ست اداری باشند. کمتر مدیری را امروزه می توان پیدا کرد که روی میزش برگه یادداشت نداشته باشد.

کارت ویزیت: امروزه حتی اگر کسی به ست های اداری اعتقاد نداشته باشد، باز هم کارت ویزیت را می توان روی میز کارش یافت. چون یکی از ملزومات بی چون و چرای مشاغل امروزی، کارت ویزیت است که هم راه ارتباطی ایجاد می کند و هم معرف کسب و کار است.

این 4 مورد از اصلی ترین تجهیزات ست اداری هستند، اما بعضی ها علاقه دارند اقلام تجاریشان را افزایش دهند که مسلما جنبه تبلیغاتی بیشتری پیدا خواهد کرد.

در ادامه با بعضی از آن ها آشنا می شوید:

  • کارت پرسنلی
  • تقویم
  • فاکتور
  • پوشه
  • ساک دستی
  • سی‌دی
  • فولدر سی‌دی
  • سررسید
  • ساعت
  • خودکار
  • لیوان
  • و ...

 

 

 نکات ست اداری

 

رعایت برخی نکات در زمان طراحی ست اداری

اولین موردی که شما در زمان طراحی ست اداری باید به آن توجه فرمایید، رنگ بندی تجهیزات شماست. علاوه بر اینکه ست اداریتان می بایست از یک رنگ/رنگ های واحد پیروی کند، باید از رنگی انتخاب کنید که بتواند از نظر زیبایی شناختی توجه دیگران را به خود جلب کند. موضوع رنگ، موضوعی نیست که بتوانید از کنارآن به سادگی عبور کنید، زیرا قبل از آنکه مشتری به طرح و اقلام ست اداری شما توجه کند، ابتدا رنگ آن است که نظرش را جلب می نماید.

توصیه ویژه:  اگر دکوراسیون شما دارای رنگ بندی خاصی است، همان ترکیب رنگ را برای ست اداری در نظر بگیرید. شک نکنید این کار در چشم مخاطب ارزشمند جلوه کرده و بر هویت کسب و کارتان می افزاید.

موضوع دومی که به آن مفصل تر اشاره خواهیم کرد، بحث درج اطلاعات کسب و کارتان روی ست اداری است. برای آن که نسبت به این موضوع اطلاعات بیشتری به دست آورید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

طراحی سربرگ ست اداری

پیشتر گفتیم که سربرگ دارای سایزهای مختلفی است که باتوجه به میزان نوشته‌تان نوع سربرگ را انتخاب می کنید. علاوه بر این، شما باید یک سری علائم و عوامل را در سربرگ بیاورید تا به سربرگتان چهره رسمی و همچنین تبلیغاتی بدهید. این عوامل شامل:

  • لوگو: لوگو یا نشان تجاری که معرف کسب و کارتان است، بهتر است در بالای سربرگ قرار بگیرد. قانون خاصی در این زمینه وجود ندارد اما بهتر است لوگو را در بالا سمت راست قرار دهید.
  • آدرس: آدرس سایت، آدرس پستی، آدرس ایمیل و آدرس شبکه های مجازیتان بهتر است در پایین سربرگ قرار بگیرد.
  • تاریخ: تاریخ نامه در بالای سربرگ و عموما در مقابل لوگو قرار دارد.
  • شماره ثبت: شماره ثبت در بالای سربرگ و پایین یا بالای تاریخ قرار دارد.
  • عنوان: عنوان یا موضوع عموما دربالای سربرگ و پایین لوگو قرار می گیرد اما هیچگاه نباید در بالای لوگو آن را قرار داد.
  • شعار تبلیغاتی: چنانچه کسب و کارتان شعار خاصی دارد، بهتر است در پایین و رو به روی آدرس ها قرار بگیرد.

در نهایت باید گفت طراحی ست اداری بستگی به سلیقه و خلاقیت خودتان دارد. ممکن است ایده های خلاقانه تان باعث شود تمام عرف ها را زیر پا بگذارید که این موضوع می تواند به جلب توجه ست اداریتان کمک شایانی کند. البته اگر واقعا حرفه ای و خلاقانه باشد!

 

طراحی اقلام ست اداری

 

پاکت، دفترچه یادداشت و کارت ویزیتی که برای ست اداری در نظر می گیرید، علاوه بر اینکه باید دارای رنگ آمیزی و طراحی مشابه باشند، باید یک سری علائم و عوامل روی آن ها چاپ گردد. این عوامل عبارتند از:

  • لوگو
  • آدرس پستی، آدرس ایمیل، آدرس صفحات مجازی
  • شعار تبلیغاتی

 

موکاپ ست اداری

برای آنکه بدانید چه طرح و رنگی می تواند برای کسب و کارتان مناسب باشد، کافی‌ست موکاپ ست اداری را در دنیای مجازی جست و جو کنید تا با دریایی از ست های اداری آشنا شوید. موکاپ ست اداری و نمونه هایی که مشاهده می کنید، علاوه بر اینکه می تواند الهام بخش باشد، شما را با قیمت ست اداری آشنا کرده و می توانید برنامه ریزی مناسبی برای تبلیغات خود داشته باشید.

 

جمع بندی

 

آنچه که گفته شد:

  • اهمیت ست اداری
  • ست اداری چیست
  • اقلام ست اداری
  • نکات طراحی ست اداری
  • طراحی سربرگ
  • طراحی اقلام ست اداری
  • موکاپ ست اداری

تلاش کردیم در این مقاله شما را با اهمیت و طراحی ست اداری آشنا کنیم که بی شک می تواند تاثیر قابل توجهی در میزان فروش شما داشته باشد. فراموش نکنید اگر شما طراح هستید، برای طراحی ست اداری لازم است چندین طرح آزمایشی برای خود بزنید تا با جزییات آن بیشتر آشنا شوید. همچنین اگر با طراحی آشنا نیستید یا نیاز به یک مشاور کاربلد دارید، توصیه ما به شما متخصصین شبکه چاپ است.

شبکه چاپ همواره تلاش می‌کند که از بهترین طراحان و متخصصان برای آماده‌سازی محصولات چاپی استفاده کند. همکاری‌های موفقی که با بسیاری از برندهای معتبر طی بیش از 40 سال فعالیت خود برای تولید محصولات چاپی داشته، گواه تخصص و کیفیت بالای ارائه خدمات است. چاپ افست و دیجیتال توسط افراد متخصص و با استفاده از دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های به روز دنیا با بهترین کیفیت و قیمت صورت می‌گیرد. برای اطلاع از انواع خدمات و تعرفه تولید محصولات چاپی گوناگون و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

.

 

 

 اهمیت طراحی ست اداری


منبع : http://www.shset.ir/article-single.php?id=7/%D8%A7%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%AA-%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C

  • طراحی شبکه چاپ
استفاده از ساک دستی کاغذی کرافت چه مزایایی دارد؟

به این فکر می‌کنید که از چه نوع شاپینک بگ برای محصولات خود استفاده کنید؟ انتخاب یک ساک خرید مناسب با محصولات شما جلوه و ظاهری حرفه‌ای به محصولات و برند شما می‌دهد.

ساک خرید یا شاپینگ بگ که به نام ساک دستی هم رواج دارد، مورد استفاده بسیاری از شرکت‌ها است. ساک دستی در جنس‌های مختلفی موجود است مانند: ساک نایلونی، پارچه‌ای و ساک دستی کاغذی کرافت.

در انتخاب شاپینگ بگ کاغذی کرافت عوامل مهمی تاثیرگذارند، مانند: قیمت ساک دستی کاغذی کرافت، جنس و گرماژ کاغذ، نوع مخاطبان و سطح کالا. ساک دستی کاغذی کرافت از سطوح بهتر و جذاب‌تری برای تصویر سازی برندها برخوردار است و تاثیرگذاری بیشتری بر آگاهی رسانی دارد.

ما در این مقاله قصد داریم به مزایای استفاده از ساک دستی کاغذی کرافت ( شاپینگ بگ کاغذی کرافت) بپردازیم. اگر مایل به استفاده از شاپینگ بگ کاغذی کرافت برای ‌کسب‌وکار خود هستید حتما در ادامه مقاله همراه ما باشید.

کرافت چیست؟

کاغذ کرافت از نظر جنس، مقاومت بالایی دارد. کاغذ‌های کرافت در گرم‌های 70، 115، 120، 125 و 127 گرم موجود هستند. ساک دستی کاغذی کرافت معمولا به صورت طیفی از رنگ‌های کرم تا قهوه‌ای موجود است، اما اگر لازم به رنگ سفید باشد آن را توسط بلیچ رنگ می‌کنند. شاپینگ بگ کاغذی کرافت، به دلیل اینکه از نایلون استفاده نمی‌کند و در چاپ به صورت یکرنگ است، قیمت به صرفه‌تری نسبت به کاغذ گلاسه دارد، ازین رو مشاغلی مانند رستوران‌ها و فست فود‌ها استفاده بیشتری از ساک دستی کاغذی کرافت دارند.

آیا استفاده ازساک دستی کاغذیکرافت برای تجارت شما مناسب است؟

شاپینگ بگ کاغذی کرافت برای فروشگاه‌ها، نان فروشی‌ها، رستوران‌ها و تحویل غذاها مورد استفاده زیادی قرار گرفته است. فروشگاه‌های مواد غذایی معمولا به کیسه‌های کاغذی با استقامت و ضخامت بالا نیاز دارند و ازین رو ساک‌های دستی کاغذی کرافت معمولا انتخاب می‌شوند.


مزایای استفاده از ساک دستی کاغذی کرافت چیست؟

استفاده از شاپینگ بگ کاغذی کرافت در بسیاری از صنایع رو به رشد است. این ساک‌های خرید را در دست بسیاری از افراد، چه جوان و پیر و چه زن و مرد می‌بینید. شرایط محیط زیست و نگرانی‌هایی که در این زمینه وجود دارد، به استفاده ساک دستی کاغذی کرافت کمک بیشتری کرده است، استفاده از شاپینگ بگ کاغذی کرافت قدمی بزرگ در جهت حمایت از محیط زیست بوده است.

در ادامه با مزیت‌های استفاده از ساک دستی کاغذی کرافت آشنا می‌شویم:

  1. یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از ساک دستی کاغذی کرافت، قابل بازیافت بودن آن است.

از مهمترین موارد استفاده از ساک دستی کاغذی کرافت، اینست که به راحتی توسط مکانیسم طبیعت تجزیه می‌شود و به عبارتی، زمان کمتری در طبیعت می‌ماند.

  1. ساک دستی کاغذی کرافت به کاهش ضایعات سمی کمک بسیاری می‌کند.

در سال‌های اخیر، زباله‌های ایجاد شده ضایعات سمی بسیاری ایجاد کرده‌اند و این بحث به نگرانی بسیاری از جوامع تبدیل شده است. یکی از دلایل افزایش این سموم، استفاده بیش از حد از کیسه‌ها و اشیاء پلاستیکی است. برای کاهش این مواد سمی و آلاینده‌ها، نیاز به جایگزینی این ساک‌ها و کیسه‌ها با شاپینگ بگ‌های کاغذی است. بنابراین برای کمک به محیط زیست باید شاپینگ بگ کاغذی کرافت را جایگزین کیسه‌ها و ساک‌های خرید پلاستیکی کنیم.

  1. شاپینگ بگ کاغذی کرافت در استفاده از امور تبلیغاتی فروشگاه‌ها و پاکت‌ها جزو ابزارهای تبلیغاتی موثر است.
  2. یکی از مزیت‌های مهم ساک دستی کاغذی کرافت قابل استفاده مجدد بودن آنها است.

اخیرا با افزایش آگاهی درباره آسیب‌های محیط زیست و کمک به حفظ و ماندگاری آن، تولیدکنندگان بسیاری در کشورهای مختلف، میزبان استفاده از شاپینگ بگ کاغذی کرافت شده‌اند، که در واقع این به حفظ طبیعت کمک می‌کند.

ساک دستی کاغذی کرافت قابل استفاده مجدد است و این باعث کاهش آلودگی محیط زیست می‌شود. مهمترین دلیلی که شما چه به عنوان تولیدکننده و چه مصرف‌کننده، نیاز به استفاده از این نوع ساک‌های دستی دارید.

  1. با تبلیغ برند و محصول خود بر کیسه‌های کاغذی کرافت، علاوه بر ظاهر شیک و استفاده لوکس از این نوع ساک‌ها، می‌توانید تبلیغ خود را به مخاطبان بیشتری برسانید.
  2. ساک دستی کاغذی کرافت به آسانی قابل سفارش بوده و می‌توانید با توجه به نیازهای خود آن را شخصی‌سازی کنید. چاپ لوگو و متن بر روی بافت کاغذ کرافت آسان بوده و با توجه به رنگ قهوه‌ای آن ظاهر طبیعی به آن می‌دهید. چاپ حروف و رنگ‌ها بر رنگ قهوه‌ای کاغذ هم ظاهر جذاب‌تری داشته و به آن ظاهری حرفه‌ای می‌بخشد.
  3. شاپینگ بگ کرافت کاغذی نقش مهمی در ذخیره انرژی دارد. بله! ذخیره انرژی.

علاوه بر مزایای حفظ محیط زیست، استفاده از ساک دستی کاغذی، باعث صرفه‌جویی در میزان انرژی می‌شود. اما چگونه؟ این ساک‌ها از مواد موجود در طبیعت ساخته شده که به ذخیره هزینه حمل و نقل مواد و در نهایت ذخیره‌سازی انرژی کمک بسیاری می‌کند.

  1. شاپینگ بگ کاغذی کرافت به حفظ منابع طبیعی هم کمک می‌کنند.

ساک دستی کاغذی کرافت با توجه به جنس کاغذ، از کاغذهای کرافت، بدون استفاده از مواد شیمیایی و بازیافتی ساخته شده و راه حلی عالی برای صرفه‌جویی در میزان منابع طبیعی و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای است.

  1. ساک دستی کاغذی کرافت نوعی حس خاطره‌انگیز به افراد القا می‌کند و این به دلیل رنگ کرم و قهوه‌ای آن و جنس کلاسیک گونه‌ی آن است.
  2. هزینه ساک دستی کاغذی کرافت به صرفه‌تر از کیسه‌های پلاستیکی و دارای سلفون‌های براق است.
  3. استفاده از ساک دستی کاغذی کرافت برای رستوران‌ها و مواد غذایی، نوعی حس ارگانیک و تازه بودن به مواد غذایی می‌دهد.

سخن آخر

درک تفاوت و مزیت‌های ساک‌های خرید برای صاحبان ‌کسب‌وکار اهمیت بسیاری دارد. ساک دستی کاغذی کرافت با توجه به مزایا، ظاهر شیک و حس نوستالژی گونه‌ای که دارد، مورد استفاده بسیاری از فروشگاه‌ها و رستوران‌ها قرار گرفته است. با چاپ برند خود بر ساک دستی کاغذی کرافت، می‌توانید محصولات و ‌کسب‌وکار خود را به مخاطبان بیشتری اطلاع‌رسانی و آن را تبلیغ کنید.

شبکه چاپ با داشتن متخصصان طراحی گرافیک و سابقه طولانی در زمینه چاپ، تمامی مشاوره‌ها و خدمات لازم در زمینه انتخاب شاپینگ بگ کاغذی و چاپ ساک دستیکاغذی کرافت را برای مخاطبان خود با توجه به محصول و ‌کسب‌وکارشان ارائه می‌دارد. کافیست به سایت ما مراجعه کرده و با ما تماس بگیرید.

 

منبع : https://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/05/07/2316294/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%A7%DA%A9-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%BA%D8%B0%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D9%81%D8%AA-%DA%86%D9%87-%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF

  • طراحی شبکه چاپ

جنس انواع لیبل پشت چسبدار چیست؟

جنس انواع لیبل پشت چسبدار چیست؟

یک لیبل خوب می‌تواند باعث شود تا بیننده‌ محصول شما تصمیم به خرید بگیرد و روشن است یک لیبل بد می‌تواند خریدار محصولتان را منصرف کند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، چاپ لیبل را می‌توان قدمی هوشمندانه و زیرکانه در دنیای فروش و بازار محصولات مختلف دانست. جالب است که در این بازار لیبل وظیفه‌ای مهم در معرفی و حتی فروش محصول شما دارد. روی لیبل محصول شما چکیده‌ای از اطلاعات برای معرفی محصول، مشخصات برند و جزئیاتی همچون تاریخ، محل تولید، روش‌های مصرف و مواردی از این دست درج می‌شود. یک لیبل خوب می‌تواند باعث شود تا بیننده محصول شما تصمیم به خرید بگیرد و روشن است یک لیبل بد می‌تواند خریدار محصولتان را منصرف کند. در چاپ لیبل نیز از همکاری تبلیغات و چاپ نتیجه‌ای خارق العاده ایجاد می‌شود.

با چاپ لیبل فروش خودتان را متحول کنید

چاپ برچسب باعث می‌شود تا مخاطب به راحتی محصولتان را بشناسد، از مشخصات و ارزش افزوده آن آگاه شود. به طور کلی از زمانی که خریدار یک محصول را برای بررسی در دست می‌گیرد تا زمانی که قصد خرید پیدا کند و محصول را در سبد خرید خود قراردهد چند ثانیه بیشتر فرصت نیست. حالا وقت آن است که یک لیبل مناسب وظیفه خود را انجام دهد. در مطالعات مشخص شده که بیشتر افراد محصولی که برای بار اول امتحان می‌کنند را تنها بر اساس زیبایی و حسی که طرح لیبل در آن‌ها ایجاد می‌کند انتخاب می‌کنند. پس شما با طراحی و چاپ لیبل با کیفیت و زیبا در حقیقت یک بازاریاب یا مشاور را همراه محصولتان به قفسه‌های فروشگاه می‌فرستید که کمک می‌کند کیفیت محصول شما امکان ارزیابی توسط مشتری را پیدا کند، لیبل محصول باید زیبا و چشم نواز و در عین حال شیوا، کامل و واضح باشد.

کارایی چاپ لیبل

لیبل را می‌توان یکی از نیازهای اصلی محصول جهت معرفی نام و برند شما دانست. امروزه کمتر محصولی را می‌توان یافت که یک لیبل هرچند ساده روی آن وجود نداشته باشد و همچنین توجه خریداران بیش از گذشته به این لیبل و توضیحات روی آن جلب شده‌است. شاید در گذشته تنها دلیل بررسی لیبل محصولات بررسی تاریخ تولید و انقضا محصول بود ولی این روزها با افزایش توجه خریداران به مشخصات محصول و همچنین تغییر سبک زندگی انسان‌ها، توجه خریداران به مواد اولیه به کار رفته در ساختار محصول، میزان قند، چربی، مواد نگهدارنده و … بیشتر شده است.

هزینه چاپ لیبل

برای چاپ لیبل و برچسب مثل لیبل پشت چسب دار موارد مختلفی می‌تواند سبب تغییر در هزینه‌ها شود. نوع کاغذ انتخاب شده، روش چاپ لیبل، نوع رنگ، طراحی لیبل، شکل و برش و.... از مواردی هستند که در چاپ لیبل مهم بوده و باعث تغییر در هزینه‌های چاپ لیبل می‌شوند. البته به غیر از این موارد نوع لیبل انتخابی نیز باعث تغییر هزینه می‌شود چون لیبل به کار رفته در بسته‌بندی مواد غذایی، لوازم یدکی خودرو، پوشاک و بسیاری موارد دیگر با یکدیگر متفاوت هستند و در مصارف مختلف جنس لیبل نیز متفاوت خواهد بود.

انواع لیبل

از انواع لیبل پشت چسبدار می‌توان به لیبل‌های کاغذی، پی‌وی‌سی، خرد شونده شب‌رنگی، متالایز، شیشه‌ای، لیبل گارانتی و لیبل طلاکوب اشاره کرد. همانطور که پیش از این گفته شد هر کدام از این لیبل‌ها کارایی خاص خود را دارند که برای محصولی خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند.

لیبل‌های کاغذی یکی از رایج‌ترین نوع لیبل هستند که در میان انواع لیبل‌ها ارزان قیمت‌تر و کاربردی‌تر هم هستند. لبیل‌های کاغذی رنگ‌، سایز و جنس‌های متنوعی دارند. از طرفی توجه داشته باشید که این نوع لیبل بسیار آسیب‌پذیر هستند و در برابر رطوبت، حرارت و مواد شیمیایی مقاوت کمی دارند، از این رو برای کارهای سبک و کوتاه مدت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

لیبل‌های پی‌وی‌سی بر خلاف لیبل‌های کاغذی از مقاوت بالایی برخوردار هستند. جنس خاص آن‌ها تا دمای هشتاد درجه‌سانتیگراد را تحمل می‌کنند و از قابلیت کشسانی فوق‌العاده‌ای برخوردارند که همین امر باعث شده در صنایعی مانند خودروسازی، لوازم غذایی و لوازم دارویی استفاده شود.

لیبل‌های شیشه‌ای یا شفاف قدرت چسبندگی فوق‌العاده‌ای روی سطوح شیشه‌ای، پلاستیکی، پلی اتیلن و … دارند. یکی از ویژگی‌های مهم این نوع از لیبل‌ها ضدآب بودن آن‌هاست.

لیبل متالایز از مقاوم‌ترین انواع لیبل هستند. از ویژگی‌های این لیبل‌ها می‌توان به ضدخش بودن، قابل شستشو حتی با شوینده‌های قوی شیمیایی، مقاومت بالا در برابر فشار و کشیدگی اشاره کرد. با توجه به اینکه لیبل‌های متالایز از نوعی آلیاژ فلز ساخته شده‌اند.

شما می‌توانید برای خاص تر شدن لیبل از چاپ طلاکوب و نقره‌کوب روی لیبل خود استفاده کنید و یا با استفاده از انواع روکش‌ها که باعث براق شدن لیبل و جلوگیری از خرابی آن می‌گردد لیبل مناسبی برای محصول خود بسازید.

لیبل‌های پشت چسبدار در سایزها و برش‌های مختلف قابل سفارش هستند، اندازه و نوع برش هم متناسب با محصول، طرح و برند متفاوت خواهد بود. شما با بهره‌مندی از مشاوره‌های متخصصین شبکه چاپ می‌توانید یک طرح ایده‌آل برای چاپ لیبل خود انتخاب کنید تا نماینده‌ای حرفه‌ای همراه با محصولتان راهی بازار کنید.

فواید چاپ لیبل

بهتر است بدانید چاپ و استفاده از لیبل مناسب برای هر محصول می‌تواند چیدمان محصولات و انبارگردانی را ساده سازد همچنین می‌توانید به این وسیله بارکد خاص هر محصول را نیز معرفی کنید. چاپ بارکد بر روی چاپ تبلیغات بر روی لیبل‌ها یکی از اتفاقات روز دنیاست که در معرفی و افزایش فروش محصولات تاثیر بسیاری دارد. لیبل پشت چسب‌دار در تولید و فروش لوازم خانگی، خودرو، مواد غذایی، لوازم آزمایشگاهی و موارد مشابه کاربرد دارد.

شبکه چاپ به کمک خلاقیت طراحان خود، تجربه اساتید مجموعه و همچنین بهترین مواد اولیه توانسته تا کار طراحی و چاپ لیبل در انواع مختلف را به خوبی انجام دهد و نیاز هر تامین کننده و تولید کننده‌ای را به درستی سنجیده و در رفع آن اقدام کند. شما در شبکه چاپ از مجموعه‌ی امکانات موجود در صنعت چاپ برخوردار خواهید بود. می‌توانید رنگ و طراحی گرافیکی خود را انتخاب کنید، در متریال کاغذ پشت چسب‌دار و اندازه‌ی دلخواه (و البته مناسب با طرح) لیبل خود را چاپ کرده و از خوانایی و وضوح چاپ برچسب خود اطمینان داشته باشید.

 

منبع : https://www.mehrnews.com/news/4985161/%D8%AC%D9%86%D8%B3-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%84%DB%8C%D8%A8%D9%84-%D9%BE%D8%B4%D8%AA-%DA%86%D8%B3%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

  • طراحی شبکه چاپ